Header

Header

Køb hos Soulbeauty.dk

Købet gælder i det øjeblik, du som kunde modtager en faktura fra Soulbeauty.dk

Der tages forbehold for prisfejl som følge af trykfejl mm. Der tages ligeledes forbehold for udsolgte varer.

Leveringstid og transportform.

Alle forsendelser inden for Danmark håndteres af Post Danmark, med mindre der er en anden særlig aftale mellem køber og Soul Beauty. Vi stræber efter at give vores kunder hurtig levering. Vi sender alle vore ordrer som pakker, hvilket gør det muligt at spore dem, hvis der opstår problemer eller forsinkelser. Vi kan ikke holdes forsvarlige for forsinkelser, når varerne først har forladt vore lokaler.

Fortrydelse og reklamation.

Risiko ved køb af varer bestilt hos Soul Beauty er købers ansvar, når 14-dages returret er udløbet. Hvis produktet er beskadiget eller fundet defekt, har køber ret til at gøre brug af returretten. Fortryder køber sit køb giver Soul Beauty fuld returret. Varen skal dog returneres i den originale emballage og i ubeskadiget stand. Skulle varen mod forventning gå i stykker under reklamationsperioden, repareres denne vederlagsfrit hos Soul Beauty. Skade på varen/produktet som skyldes håndteringsfejl, uagtsom behandling eller misbrug fra brugerens side, er ikke dækket af reklamationsretten. Der henvises til Købeloven for fremgangsmåde vedrørende reklamationer. Husk at beholde den originale emballage, hvis det forefindes. Ethvert produkt du køber er dækket af en garanti. Som forbruger har man 24 måneders reklamationsret, hvilket kan betyde at Soul Beauty enten kan vælge at reparere varen, ombytte varen, at give afslag på varen eller at give pengene retur. Det kan ske (meget sjældent) at et produkt ophører, efter du har bestilt det, i dette tilfælde vil du få fuld refusion. Et produkt med kortere levetid, garanteres dog kun til udløbsdato. Hvis produktet har en begrænset holdbarhed, er din ret til at klage begrænset til udløbsdato. Eventuelle fejl eller mangler ved et produkt, skal indberettes til Soul Beauty så hurtigt som muligt (inden for 14 dage).  Meddelelse om ønske om brug af returretten skal ske skriftligt til Soul Beauty indenfor 14 dage. Varen skal returneres med faktura og ubeskadiget og leveres uden omkostninger til Soul Beauty. Det er vores mål at tilbyde 100% kunde-tilfredshed, og vi håber du bliver glad for din ordre, skulle du af en eller anden grund ikke være tilfreds, vil vi altid være behjælpelige med at tilbyde dig en refusion eller udskiftning, hvis du har returneret en vare inden for 14 dage. Vi vil tilbyde dig en fuld tilbagebetaling, forudsat at varerne er i deres oprindelige, uåbne, ubrugte og ubeskadiget stand. Grundet hudplejeprodukters følsomme natur, kan vi ikke tilbyde refusion på køb af et skønhedsprodukt, hvis de bliver returneret åbnet og brugt. Årsagen er at vi ikke længere kan garantere for produktets kvalitet, når først det er åbnet, og kan derfor heller ikke sælge det til andre. Af hygiejniske grunde er vi ikke i stand d til at sælge dette produkt længere. Bemærk venligt at returomkostningerne ikke refunderes. Køber er omfattet af både omkostninger og risici ved returnering af en vare. Du behøver ikke at give nogen begrundelse for at returnere, men du skal gøre det klart at du ønsker at gøre brug af returretten. For at vi kan forbedre vore service, er du da mere end velkommen til at lade os vide årsagen bag returneringen. Du kan ikke længere annullere dit køb enten ved at nægte at acceptere pakken, eller ved at returnere det til posthuset igen. Køber skal sende en mail, hvor det oplyses at man ønsker at gøre brug af returretten. Når Soul Beauty har modtaget pakken med den oprindelige faktura og produkterne skønnes at overholde betingelser om retur, bliver du kontaktet på mail, hvor vi bekræfter at vi har modtaget din pakke. Herefter vil vi kreditere din konto hurtigst muligt, og gerne inden for 14 dage. Vi udsteder kun tilbagebetalinger til det kreditkort der blev brugt ved købet, for at undgå ulovlig brug af stjålne kort. Ønske om at sende en vare retur skal ske til: Soulbeauty@soulbeauty.dk.

Tabte eller beskadigede varer.

I det tilfælde at dine varer går tabt eller bliver beskadiget under transport, bedes du kontakte os hurtigst muligt. I tilfælde af manglende levering, vent venligst 7 dage efter forsendelse inden du kontakter os. Hvis din pakke returneres til os, kan vi benytte retten til at opkræve køber for fragtomkostninger.

Priser og betaling.

Alle priser i DDK er inkl. 25% moms, hvor intet andet nævnes. Du kan betale med de gængse kreditkort som dankort, visa/dankort og MasterCard på vores webshop. Køber betaler ikke længere gebyr ved brug af betalingskort. Købsbeløbet trækkes fra din konto, når din varer har forladt vores lokaler og er afsendt.